Monday, December 31, 2012

Kota Marudu~

Kali terakhir aku ke kota ini, rasanya ketika umurku 13tahun... terlalu lama.. ini kembara keluarga ..kembara KAMI~

4jam perjalanan buat aku tenang , duduk di bangku belakang bertemankan pemain mp3 melodi perancis dan 2budak nakal.. tapi, lensa mata aku lebih tertumpu pada keindahan ciptaanNYA~ 


3hari 2malam aku disini, menghadiri majlis perkahwinan sepupu..entah dalam tahun nie dah berapa hotel tempat aku menginap ..aku suka senireka sesuatu bangunan..ya, aku suka! 
(kalau ke Kota Marudu, aku cadangan duduk hotel ni.. harga dalam rm88 semalam )


penawar HATI ~



1 comment:

  1. sorry, nak tanya. apa nama hotel ni? sebab nanti november pun nak pg KM, attend wedding kawan so, mau survey2 la juga hotel yang comfy yet affordable.

    ReplyDelete