Thursday, June 30, 2011

Holiday Rock Chenta

Day 1
Flight aku jam 8.50pm, meminta seorang teman untuk menghantar aku ke airport..setelah check-in dan  ambil boarding pass ..dapat lak seat 17 B..boring dalam kotak bersayap ni...aku memang suka bila dapat flight malam,pemandangan sekitar Kuching dari atas memang cantik..lampu neon kuning memaksa aku untuk terus menjenguk ke bawah. Terlelap dan pabila terjaga pula xsedar dah sampai(10.50pm)..berdebar rasa hati ..Di hadapan pintu LCCT...gadis berbaju biru menjemputku..dan xlupa kpd akak cun n abg tegap coz sudi amek ..walaupun aku tau diorang penat dari keja..kesian........perjalanan melalui tol-tol berbayar...jln yang jarang ku lintasi gelap...Dalam 1jam 20m sampai gak area country homes,Rawang. Jam menunjukkan sekitar 12.30am..Then,g mkn dulu ( thank aunty serene ..belanja mkn )

Day 2
Bangun pagi : nasi lemak best...hari ni dapat lak tlong aunty serene wat tugas mulia :)........tp xlupa juga hari ni ada solat jumaat...pas solat layan baby2 kiut Dany ngan Ica...memang diorang ni best nak jaga..yang sorang ni aktif ,sorang lagi pasif...hehe...
Petang pula continue tlong aunty sambil blaja wat bunga...leh la pasni buka kedai gubah bunga...mana cik azweena? tido ke?




1 comment: