Friday, June 17, 2011

antarasesi

3 bulan antara sisi-sisi konkrit yang sama
membaca,menulis apalagi menconteng
terus menerus tanpa henti
untuk satu titik kesempurnaan
'menara gading'

Insyallah,bakal ku tamatkan jua sisa hidupku sebagai anak kampus...3 bulan lagi untuk aku bergelar mahasiswa yang mampu terbang seperti burung..bebas mencari satu kedamaian hakiki...sepi..kosong ..sunyi...sayu rasa untuk aku meninggalkan UNIMAS tercinta..tempat aku mengenal banyak benda,peristiwa,rasa yang memang sangat baru bagi aku.3 tahun di sini buat aku rindukan banyak perkara.
Di sini buat aku merasa satu jiwa matang..pengorbanan..penat lelah..

Dari 0...aku mula mengenal apa itu 1..2...dan 3..

Betapa 3 tahun ini begitu bermakna buat aku, teman-teman ...kamu semua tidak akan aku lupakan saat susah senang kita bersama...mencalit warna-warna...senyum..muram..Ya,aku bangga punya teman seperti kalian .!
Industrial Design? apakah selepas aku menerima ijazah keramatku..aku akan mampu menjadi seorang pereka? ada bakat ke? cukup ke ilmu ni?
seperti angin masa berlalu...seperti hari baru hari pertama aku menjejakkan kaki di sini...



No comments:

Post a Comment