Saturday, November 24, 2012

travelog 12jam'

"aku hanya mahu mengembara ke wilayah jauh dari asalku.. aku mahu tenang dalam fitnah rasa yang terlalu lama tersekat"....aku mahu bebas pada khayal semalam ! ayuh ! 12jam pengembaraan bermula !

5.30 am
Aku hanya menyelitkan beberapa barang penting untuk 3hari 4malam..apa yang aku rasa perlu ~
tidak sabar rasanya untuk melewati suasana perjalanan yang berbeza-beza... aku akan rasa panas,dingin,berbatu,hijau.....
" 2jam - aku sudah berada di kota kundasang iaitu kaki Gunung Kinabalu..sudah banyak kali aku kesini..aku terlalu suka dengan kabus tebal dan kesederhanaan kota ini " mengejar sang kabus ~




ya.. aku suka kota kundasang !

"10jam - syurga buat peneroka letaknya di sini.. 'lahad datu'...wilayah yang penuh dengan kelapa sawit.. jalan yang berbukit-bukau bukan penghalang untuk terus ke destinasi "...



" 12 jam - destinasi T.A.W.A.U.. alhamdullilah " ~






No comments:

Post a Comment