Monday, January 10, 2011

ayam 'pox'

Bila badan mula rasa panas sejuk...si bintik merah pula ambil kesempatan...skarang dah seminggu mangharungi rasa lelah ni...tido tak lena...tgh2 mlm tetiba terjaga...memicit2 si bintik ni...rasa nk cepatkan je masa sebab tak sabar nak tunggu pagi esok. teruk juga la aku kena..macam2 pantang tau tak? xleh mkn itu ini....kicap xleh,mkn pedas xleh..seafood xleh..huhu
kalau dah kena benda ni kena bersabar skit la...family aku kat kampung tu pun mmg risau ngan anak diorang sorang ni..yela duk perantauan kn..hehe
tp xpe...ada sorang gadis nie yg jaga aku kat cni...thanx my beloved miss azweena...<3

2 comments:

  1. hubby ku... :)
    akan ku buat segalanya yang termampu untuk kamu.

    ReplyDelete
  2. aku juaga yg sapu ubat kat ko malam masa ko kena...tpi asal mcm suma komen2 aku dah ilang kat dalam blog nie...

    ReplyDelete